۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

پورتقي به مهر خبر داد:

18 زمين ميني‌گلف تا پايان بهمن ماه در مشهد به بهره برداري مي‌رسد

18 زمين ميني‌گلف تا پايان بهمن ماه در مشهد به بهره برداري مي‌رسد

مشهد - خبرگزاري مهر:رئيس هيئت گلف خراسان رضوي از تكميل پروژه ساخت زمين هاي ميني گلف مشهد خبر داد و اظهار كرد: 18 زمين ميني گلف مشهد كه با چمن مصنوعي پوشانده شده است تا پايان بهمن ماه جاري به بهره برداري مي رسد.

محسن پورتقي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: زمين‌هاي ميني گلفي كه در پارك ملت مشهد وجود داشت به علت گذشت زمان خراب شده بود و ترك هاي موجود در زمين ها مسير توپ ها را عوض مي كرد به همين دليل تصميم گرفتيم تا با همكاري شهرداري مشهد اين زمين ها را بازسازي كنيم.

وي افزود: در حال حاضر و براي اولين بار در كشور 18 زمين ميني گلف كه با چمن مصنوعي پوشانده شده در حال ساخته شدن است و اين پروژه پيشرفت 80 درصدي داشته و تا پايان بهمن ماه جاري تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

رئيس هيئت گلف خراسان رضوي اظهار كرد: مجموع اعتبار ساخت اين زمين ها بيش از 400 ميليون ريال است كه ساخت آنها از مرداد ماه سال جاري آغاز و تا پايان بهمن ماه جاري به اتمام خواهد رسيد.

وي افزود: در صورتي كه شهرداري اين زمين ها را به صورت رايگان در اختيار هيئت قرار دهد هيئت نيز آنها را به صورت رايگان در اختيار علاقه مندان به اين ورزش قرار خواهد داد و اگر هم قرار شد بابت اين زمين ها اجاره اي بپردازيم نسبت به ميزان اجاره ما هم مجبوريم براي تامين هزينه ها از مردم پول دريافت كنيم.

 

کد خبر 2223328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha